Kablo TV Nasıl İptal Edilir?

Biliyorum, çünkü iptal ettirdim. Artık özgürüm.

Önce başa sarayım. Ben televizyon izlemeyi severim. Televizyonun zararlı olduğuna inanmıyorum. Süresi ve içeriği küçük yaştaki çocuklara göre ayarlandığında eğitici bile olabileceğini düşünüyorum (bkz. PBS örneği). Bu sebeple çocuğu televizyonla tanışmamış annelerden olmadım, olamadım. Ee çünkü ben izliyordum, yani ben daha o noktada değildim. Dolayısıyla Monçuk 18 aylıktan sonra yavaş yavaş televizyonla tanıştı. Olabildiğince süresini kısıtladık ve tabi çocuk kanallarında belli çizgi filmleri izledi. Ama ne yalan söyliyeyim, televizyon bazen de can kurtarıcı oldu. Onun sayesinde akşamları yemek yapacak zamanı buldum, onun sayesinde çıldırma anlarından geri döndüm. İki yaşından sonra artık düzenli takip ettiği çizgi filmler vardı. Bir kısmını ona tahsis ettiğimiz eski bilgisayarda izliyordu. Sonra yavaş yavaş biz daha az televizyon izlemeye başladık. İzlediğim birkaç dizi ya bitti, ya tavsadı. Çoğunu kanalların internet sitelerinden izlemek daha çok işime gelir oldu. Ardından Gezi sürecinde sinirden kumandayı yerken (H.abert.ürk tapeleri herşeyi açıklıyor) bazı kanalları boykot etmeye başladık. Zaman içinde birkaç haber/tartışma programı ve çocuk kanalı dışında izlediğimiz birşey kalmadı. Çocuk kanalında da reklamlara illet oluyordum. Sağlık bakanlığı çocuklarda obeziteyle savaş için konferans düzenlerken, devlete bağlı TRT Çocuk sürekli çikolata, şekerleme, içecek reklamı alıyor. Ne saçmalık! Sonunda televizyondan iyice soğuyunca iptal işlemini gerçekleştirebildim.

Abone numaranızla bir dilekçe yazıyorsunuz. Bir de kimlik fotokopinizi alıyorsunuz yanınıza. Çünkü sanırım devlet dairelerinde kimlik fotokopisiyle beslenen inekler var arka planda, onlar yürüyor ve yürüme bantlarından elde edilen güçle kuruma elektrik sağlanıyor. Yani ben böyle açıklama getirebiliyorum ülkemizdeki kimlik fotokopisi fetişine. Neyse bu ikisini alıp Türksat İl Genel Müdürlüğünüze gidiyorsunuz. Ankara’da Kızılay’da bu nane. Faks da çekebilirmişsiniz, ama neme lazım? Kağıtlarınızı verip son faturanızı ödüyorsunuz ve akşamına televizyonunuz kararıyor. Oh sen sağ ben selamet.

Televizyonu saksı olarak kullanmayı düşünmüyoruz ama. Ap.ple TV ve Bea.mer uygulamasıyla internetten izlediğim programları teliden de izleyebiliriz. O ekipmanı kurunca yazarım yine. Televizyondan anladığımız bir 10 yıl içinde çok değişecek. Menü üzerinden program satın alacağız, programa abone olacağız. Net.flix’in başlattığı gibi diziler sezonluk bütün halinde çekilecek ve siz 13 bölümü birden satın alacaksınız. Bence bu yapı reklam verenleri de rahatlatacak. Alıcı sayısı belli, alıcıların tüketici kimlikleri açıkken işlerine yarayan programları daha kolay seçecekler. Böyle yani… Zor değil, siz de yapın güzel oluyor.

3 thoughts on “Kablo TV Nasıl İptal Edilir?

  1. Anonim dedi ki:

    Kızılayın tam neresinde? Google’da ulus gösteriyor. Adresi verebilirseniz çok sevinirim

  2. tomurcuk dedi ki:

    Tam olarak pasajın adını hatırlamıyorum, ama Kızılay’da meydandan (eski PTT’nin oradan) yukarı yürürken birinci veya ikinci pasaj, altında kuyumcular var, üst katta, merdivenle çıkılıyor, arka kısmında Karanfil’den de giriş var. Herhalde kuyumcular bilir.

  3. Anonim dedi ki:

    engürü pasajının üstünde

Bir Yanıt Bırakın

